1.9.2009

Tengo muy bíen gracias (:

Tänää espanjantunnilla joku mies tuli luokkaan ja sanoi mulle: "You need to go to the attendence office." (joku opettajien toimisto/huone)
Sanoin siitä mun ihanalle espanjanopettajalle (Señor Spee) joka vastas:
"I know, I'm so sorry. But hey, if they try to change your class, say NO, because I want to keep you in my class." jeej he likes me^^ Señor Spee on mun lempiope muutenki<3 :D

Mut ei ne vaihtanu mun luokkaa. Attendence offisessa mua ootti Eloise, mun aluevalvoja. Sit sinne tuli Emily, tää toinen vaihtari. Meil ol siel vaa jotai vaihtarijuttui mitä me oltii unohettu tehä :D ei kummempaa.

Ou jea! Mom vei mut mahtavaan kauppaan <3 T.J.Maxx nimeltään. Laukkuja, kenkiä, pikkusälää, VAATTEITA hirveet määrät ja ne ei oo mitää H&M:n sesonkirojua vaa ihan erilaisii.. Ja mikä parasta, älyttömän halpaa kaikki. Mom sanoi, et kaikki T.J.Maxx -kaupat mitä on, niis on kaikis erilaiset vaatteet ja "accessories".
Se on melkein ku astetta kalliimpi kirppari, mut ne ei oo käytettyi vaatteita vaa suoraa tehtaalta. Erimerkkisiä, lajiteltu koon mukaan...ja ne on aika laadukkaitakin (: omg, tytöt teiän täytyis käydä siel ite *haltioissaan*
Sori, mut pakko sanoo et T.J.Maxxista saatte olla kateellisii (:

Mut voi itku ku mul on menny rahaa.. ihan pakollisiin menoihin. Taino "pakollisiin".... Tanssiin, toiseen tanssiin, kouluun, puhelimeen, liittymään... no, kaikki noi hoidettu täs alussa, ehkä toi rahanmeno tasaantuu.

Ainii!! Miten en oo muistanu kertoo tätä lähes jokapäivästä asiaa! Mulle soittelee melkein joka pv, tai muutaman kerran viikos joku vanha nainen, joka puhuu hitaalla ja heikolla äänellä: "I-is this Je-Jessica's numbeerr..?" Ja vaik sanon monta kertaa et tää ei oo Jessican numero, se kysyy uudestaan ja soittaa aina uudestaan. Yhen kerran se viel sano että "Sorry, I don't call to this number anymore, bye"
Ja arvatkaa kuka soitti seuraavana päivänä? :D
Oon kyselly soittajan nimeä häenltä itseltään, mut ei: "I need to know is this Jessica's number?"

Juu, numeroa voi estää soittamasta mun kännyyn. En oo saanu aikaseks tehä sitä, mut kattoo ny jos se jossai vaihees loppuis.. Nimittäin nyt se ei oo soitellu vähää aikaa.

Homecoming dance lähestyy (: wou! se on vissii joskus muutaman viikon päästä.

3 kommenttia:

  1. Se on joku dementoitunut se nainen mie luulen. Voi voi ku meilläki olis tääl Suomes enemmä valinnanvaraa ku Halpaa&Mautonta ja Seppälä. Theh, no oke joo, kylhän mie itekki tilaan nykyää netistä kaiken. Mut joka tapaukses.

    VastaaPoista
  2. Ny sun unelma toteutuu:
    OON NIIIIIIIIIN KATEELLINEN ETTEI RAJAA!!
    Elämä on epäreiluu ku en Saksaankaa pääse ku oon liian nuori ;(( Ja rahaa ei oo eikä vaatteit viitti ees ostaa ku mihinkää kivaan mahu ;((

    Sorry ku tul tällain angst painotteinen...
    Love ya!!

    p.s. tein tänää pistaasipähkinän kuorista korua ;))

    VastaaPoista
  3. Aawwelis joku vanha höpsähtäny mummeli xD Tällä kertaa mun pitäis tehä äikän ainetta, mut olipa taas "parempaa" tekemistä. Tai sun blogin lukeminen on ainaki mielusampaa... x'D

    No juu, hyvä että sujuilee siellä^^

    Jammu
    ps. "miks hiiri ei toimi??!!! Oho se oliki pyyhkäri..."

    VastaaPoista

Ois kiva tietää kuka olet, laitathan nimesi komman loppuun (: