17.8.2009

Schedule changes...

Tänää kesken English tunnin opettaja pyys mut pöytänsä eteen.
"You're not on this class anymore." Mitäääh?!
Joku koulun toimistossa oli muuttanu mun lukkaria vaikken ollu ees pyytäny, ja siirtäny mut toiselle enkuntunnille. Eiku kamat reppuu ja ettii uutta luokkaa...
Yhyy, sinne jäi mun kaverit vanhalle tunnille :( onneks on ees sama ruokailu.

Toi lukkarihässäkkä oli aika sekava + viime tunnil oli viritelty kitaroita ja se nauhurilta tuleva lähes ultraäänen korkuin ääni soi mun päässä vieläkin = päänsärky.

Noo koulu loppu ja sit oli African Dancea (: ihan hauskaa, taidan jatkaa sitä koska se on ainoo sellain.. "hauska" club. Mua ei math club kiinnosta :D

Illal Mom sanoi et selvitteli päiväl, missä on hiphop-tanssitunteja.. kylhän niit löytkin (: pääsen sitäki tanssimaan jees ^^ Ainoo vaa et saatan olla aika poikki kun neljä kertaa viikos ois tanssia, jos otetaa afrikkalain tanssi mukaan...
No, vastapainoks jos läskistyn tääl :D Toisaalt oon taas laihtunu yhen kilon >.<' eiei...

Haluutte varmaa tietää (....älkää järkyttykö vaik mä järkytyin jo), että me alotetaa ylihuomen anatomiassa rottien leikkely. Kirjaimellisesti. Hyhyhyyyy garmiwaa :D

Klo tääl 11.05 pm. Nuqq -->

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ois kiva tietää kuka olet, laitathan nimesi komman loppuun (: