25.3.2010

Yaay happy week (:

Mooi (: tää viikko on tähän saakka ollu tosi hyvä. Jees ^^

VAIKKA toisaalta, täl viikolla on joka päivä ollut niin kutsuttu GHSGT eli Georgia High School Graduation Test. Tämä on neliosainen testi, jonka jokaisen Juniorin pitää tehä ja läpäistä, jotta valmistuu high schoolista. Olin et eihän mun tarvi sitä ottaa, kun en ees valmistu täällä! Kävin jopa opinto-ohjaajalta kysymässä että tarviiko vaihtareiden tehä sitä, niin "yes" tuli sieltä niin...
Jopa rehtori, joka näki mut siel salissa sitä koetta tekemässä, kysyi että miks mä teen sen ku ei mun tarvi :DD No, ei voi mitään..

Kaikki oli ihan paniikis siitä "i dunno nothing!!" jne... Mä en stressannu kun se ei mun kouluun vaikuta, joten ei mitään väliä miten se testi menis. Systeemi on, että neljänä päivänä viikossa joka aamu on 3 tuntia aikaa tehä se testi, kaikki Juniorit sinne saliin ängetty.

Sitten tuli maanantai, ensimmäinen osa testistä; Literature/Language Arts. Yllätyin kuinka helppo se oli, ihan äly helppo (: Jees.
Tiistai: Mathematics. Siit olin vähän peloissani, mut ei hitto, se oli viel helpompi ku toi maanantain testi! Perusjuttuja.
Keskiviikko; Science. Atomijuttui ja kemikaaleja, muistin hyvin yläasteelt Korpelan tunneilta. (: Helppo.
Ainoo vaikee oli torstain testi, Social Studies. Historiaa siis periaattees pelkästään, enkä oo hyvä siin ollenkaa. Se meni sit vähän huonommin... Mut ei se mitää (:

Joo tosiaan en lukenut tai valmistautunut noihin testeihin mitenkää, mut halusin tehä ne niin hyvin ku osasin, JOS siitä tulevaisuudes ois jotain hyötyä ja haluun muutenki tietää kuinka hyvin pärjään Georgianlaajuisissa testeissä (:

Keskiviikkoon oli kiva Interior Designissa. Meil on just yks iso projekti meneillää mis saadaa suunnitella meiän unelmatalo; pohjapiirrustukset, piha, kalusteet ja niitten järjestys huoneissa, värit ja muutakin...
No, kuten aikasemmin kerroin, tulin 3. sijalle kilpailussa, jossa en ees yrittänyt päästä sijoille. Opettaja tykkää mun suunnitelmista tosi paljon. Keskiviikkona se katteli mun portfoliota, ja kysyi:
"Have you done these kinds of thing before? [tarkoitti sisustamista yms.]"

Sanoin: "No, never, we don't even have design classes in Finland.."
Ope: "Oh, so you're just natural talent in this. Excellent job!"

Luokka meni pikkusen hiljaseks, ja voi että oli jotenkin noloa.. Koska siel luokassa on yks tyttö joka rakastaa sisustamista, mut se just sinä päivänä viel oli hävinny sisustuskilpailussa ja aiheuttanu kohtauksen siel luokassa. Enkä mä oo ees niin paljo kiinnostunu sisustamisesta!! :D "Natural talent..." Hitto, säälittää vähän sit tyttöä, mut oli vähän hauskaakin, se katto mua niin ilkeesti kun se opettaja sanoi ton xD

Mitäs sitten... Ainiin. Tilasin sitten sen Prom-mekon, josta on kuva edellisessä blogitekstissä. Nyt on vaan jännitettävä ja rukoiltava että se tulee ajoissa ennen Prom-iltaa, koska sen aikataulu on aika tiukka. JOS sattuukin sillee että se ei tuu ennen Promia, aion käydä ostamassa toisen, halvemman ja ei-niin-ihanan puvun ihan jostain ostarilta, enkä ota hintalappua pois ennen sitä päivää kun Prom on. Jos se ihana puku on siihen mennessä tullut, käyn palauttamassa sen toisen. (:

MUN 18-VUOTISSYNTTÄRIT! Tänä sunnuntaina, älkää vaan unohtako!! xD heh. Mom ja Dad vie mut ja Coreyn Altantan downtowniin eli keskustaan, ja tarjoaa meille hienon aterian jossain ravintolassa, minkä nimeä noi vanhemmat ei paljasta!! Sen pitää kuulemma olla yllätys. Ja sen jälkeen mennään sinne Peachtree Plaza Hotellin kattobaariin kattelemaan Atlantaa sieltä korkeuksista ja viettämään iltaa. Yaaay! (:
Ainiin, kiitos äiti, isä ja Timo, aivan loistavasta kirjeestä :D Sain heiltä siis semmoisen julistetyyppisen kuvan, missä oli yksi kuva minusta jokaisen elinvuoteni aikana, syntymästäni vuoteen 17 saakka, ja 18v. kuvalle on jätetty paikka auki (: Ihana!! Kiitos myös kummitädilleni Kaisulle sekä Ukille ja Mummille korteista, ja Hahhille myös!!

Talent -show on lauantai -iltana. Minä ja pari muuta tyyppiä ei päästy esiintymään, koska ei vaan yksinkertasest tajuta sitä sente -tanssia :D No mut ei se mua haittaa, oisin ihan paniikis jos mun pitäs oikeest tanssii jo ylihuomen, koska en osaa sit tanssii - vielä. Nii ja ens viikol on kuitenki taas seuraava esitys, missä kaikilla on mahis tanssii. (: Joten oon ihan tyytyväinen. Meen silti kattomaan sitä Talent showta ja tukemaan, ja Coreyn pitää jokatapauksessa olla siel rummuttamassa.

Lauantai-aamuna mulla, Momilla ja Anna Paigella on tyttöjen laatuaikaa kampaajalla (: Mun hiukset värjätään kestävällä värillä punaisiksi, ja sen jälkeen aion pitää taukoo taas värjäämisestä. Siitä tulee sit kuvaa tänne... (:
"See you later, alligator!" :D Mrs. Golden aina sanoo ton mulle ^^ moimoi.

4 kommenttia:

  1. Ei tietenkään unohdeta! :D Tuskin maltan oottaa uutta hiusväriisi! Hienoa et osallistuit siihen testiin :)

    Täällä alkaa kevät pikkuhiljaa voittaa... saa nähdä kuinka nopeasti nää lumet tästä häviää.

    hyperhikke ^^

    VastaaPoista
  2. Sit ku miulki on ikää ni vedetää sulle muoahtavat syde bileet keskel torii ja sit mennää mantaa xDD
    No vitsivitsi... En lähtis mistää hinnast mantaa xP

    Mulki on ollu aika kiva viikko muutamaa 'kohtausta' lukuunottamatta ja toi aurinkoinen sää on ollu varmast se suurin syy tähä mun iloisuutee. Oon ittekki oikee yllättyny :O

    Mut hey pidä hauskaa miunkin puolesta ja kuvia kiitos täyspäisestä (tai ainaki ikäsestä) kullanmurusta ^^

    Be a man and love ya~

    VastaaPoista
  3. Voiei mitkä paineet, muistanko lähettää sulle huomeen sähköpostii. Ku unohan nykyää oikeest ihan kaiken. Mut varuilt sitte etukäteen hyviä synttäreitä!

    VastaaPoista
  4. No johan se tiedettiin, että sä oot niin fiksu ja lahjakas, et pärjäät missä vaan :)

    VastaaPoista

Ois kiva tietää kuka olet, laitathan nimesi komman loppuun (: